Betalingsproblemen

Heb je moeilijkheden om te betalen? Neem dan onmiddellijk contact op met ons. Wij zoeken samen  naar een oplossing. Lees gerust ook onze folder "kopzorgen bij de betaling van je huur"

Lukt het niet om op korte termijn te betalen, dan starten we een afbetalingsplan op. Hiermee kan je de betaling van achterstallige huurgelden maandelijks spreiden.

Wij kunnen je ook doorverwijzen naar de  dienst samenleving en gezin van de gemeente.

Om een vlotte betaling te garanderen :

  • Schrijf de huur over vóór de 10de van elke maand.
  • Vermeld steeds jouw persoonlijke gestructureerde mededeling in de overschrijving.
    Dit is een vaste code die je links onderaan op uw jaarlijkse rekening terug vindt naast ‘OGM-nummer’ met formaat ++000/0000/00000++.
  • Raden wij je aan om gebruik te maken van een doorlopende opdracht – deze moet je zelf aanmaken bij jouw bank en aanpassen als het bedrag van de maandelijkse huur wijzigt.

 

Bij vragen contacteer je de sociale dienst van De Zonnige Woonst:
tel. 052 – 470 471 of sociaal@dezonnigewoonst.be