Soms betaalt de huurder de herstelling, soms De Zonnige Woonst.
Om te weten wie de herstelling aan jouw woning moet uitvoeren en betalen, kan je terecht in onderstaande Ziezo-brochure [PDF - 10Mb].
Heb je een technisch probleem aan jouw woning? Vul dan dit formulier volledig in.
Als De Zonnige Woonst de herstelling liet uitvoeren, is het mogelijk dat we achteraf nog een controle doen. Onze externe experten voeren deze taak in onze opdracht uit. Zij zullen je vooraf contacteren voor een afspraak. Ter plekke bekijken zij hoe de werken zijn uitgevoerd, stemmen zij deze af met de gefactureerde werken en beoordelen zij de kwaliteit ervan. Zo willen we onze huurders nog beter ter dienst staan.
Heb je een probleem (geen water, drukproblemen) met jouw watervoorziening?
Het kan zijn dat de watertoevoer onderbroken is door werken in de buurt.
Bel het nummer 078 - 35 35 99 (Farys), 24 uur op 24, 7 dagen op 7, om te weten of de toevoer van het drinkwater tijdelijk is afgesloten in de buurt.
Je hebt geen elektriciteit meer?
Controleer eerst of het probleem te wijten is aan jouw binneninstallatie. Is dat niet het geval, dan heeft de onderbreking waarschijnlijk te maken met het distributienet van Fluvius.
Je kan bellen naar de Stroomlijn, 24 uur op 24, 7 dagen op 7 via het nummer 0800 - 65 0 65 (Fluvius) of je kan de stroomonderbreking ook terugvinden op de kaart van Eandis met stroomonderbrekingen.
Hangt er een gasgeur?
Bel onmiddellijk naar 052 - 470 471 (De Zonnige Woonst)!
Niemand bereikbaar? Bel dan naar 0800 - 65 0 65 (Fluvius).